تلفن : 09124477126
موقعیت
سال ساخت
اندازه گاراژ
اندازه زمین
امکانات
قیمت

خرید ویلا ارزان

همیشه زندگی در دل جنگل رویای شیرینی بوده است که همه ما انسان ها زندگی در دل زیبایی های آن را می پسندیم و حال خوبی با زیست در دل جنگل به ما دست می دهد. شهرهای شمالی به جهت سرسبز بودن همه روزه آماده طیف وسیعی از مسافران و توریست ها در درون خویش است. در شهرهای مختلف شمالی شما می توانید انواع و اقسام ویلاها را مشاهده کنید که زندگی در ویلاهای بزرگ و بسیار دلنشین همواره از آرزوهای بچگی ما بوده است و با بودن در آن ها حتی برای چندین روز هم سر ذوق می آییم. اما خرید ویلا در شمال کشور تا همین چند سال پیش فقط یک رویایی بود و این گونه تصور می شد که فقط قشر ثروتمند هستند که می توانند رو به خرید ویلا آورند. به این صورت که سایر اقشار مختلف مردم توانایی خرید ویلا را نداشتند. ولی امروزه به جهت وسعت جغرافیایی و تعداد ویلاهای بسیار زیاد در تمامی شهرهای شمالی خرید ویلا ارزان کار دور از انتظاری نیست و شما می توانید به جای خرید یک ملک در تهران و شهرهای بزرگ رو به خرید ویلا ارزان در شمال و لواسان آورید. بنابراین اگر رویای داشتن و بهره مندی از یک ویلا در شمال و لواسان را دارید؛ می توانید با هزینه ای کمتر ویلای مورد نظر خود را خریداری نمایید و زندگی در دل جنگل و نزدیک دریا را همه روزه تجربه کنید.

خرید ویلا ارزان در شمال و لواسان

زندگی در شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد علاوه بر آن که مزایایی دربر دارد؛ معایب بسیار زیادی را نیز در پی دارد. شلوغی و ترافیک و آلودگی تنها بخشی از این مشکلات سرسام آور هستند که باعث شده است ساکنین شهرهای پرتردد به مانند تهران و کلان شهرهای دیگر زندگی در لواسان یا شمال کشور را ترجیح دهند. با توجه به امکان خرید ویلا ارزان قیمت در برخی از شهرهای شمالی و لواسان معمولا کسانی که مبلغ مورد نظر برای خرید یک ملک در تهران یا کلان شهرها را دارند؛ به جای خرید آن ملک سعی بر خرید ویلا در لواسان و شمال می کنند تا بتوانند از مزایای منحصر به فرد زندگی در شمال کشور به خوبی بهره مند شوند. بنابراین در صورتی که می خواهید آسایش و آرامش خاطر را به زندگی خویش ببخشید و همیشه از شر هیاهو و سر و صدای زیاد کوچه و خیابان ها راحت شوید؛ می توانید با خرید ویلا ارزان قیمت در شمال و لواسان به این مهم دست یابید. بدین ترتیب شما تا رسیدن به آرزوهای بچگی خود تنها یک قدم فاصله دارید. از همین الان به فکر خرید ویلا ارزان قیمت در شمال و لواسان باشید تا با سکونت گزیدن در آن آرامش را به خانواده و عزیزان خویش ببخشید.

فروش ویلا در فشم

همیشه برای خرید ویلا ارزان یا گران قیمت با امکانات و قابلیت های بسیار زیاد خود نمی توان به سراغ شهرهای شمالی کشور رفت. گاهی اوقات می توان در تهران به عنوان پایتخت هم به دنبال ویلا گشت. خرید ویلا ارزان در لواسان می توان گزینه مناسبی برای کسانی باشد که هم می خواهند از امکانات و بزرگی شهر تهران بهره مند شوند و هم می خواهند از قابلیت های زندگی ویلایی و بزرگ به خوبی بهره مند شوند. اما به غیر از لواسان فروش ویلا در فشم نیز می تواند گزینه مناسب دیگری برای تمامی کسانی تلقی شود که عاشق زندگی در دل جنگل و مکان های خوش آب و هوا و سرسبز هستند. چرا که فشم یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق ییلاقی در تهران به شمار می آید که انواع ویلاهای ارزان قیمت و گران قیمت در این منطقه از تهران به خوبی پیدا می شود. کسانی که عاشق طبیعت و بهره مندی از امکانات تفریحی و رفاهی هستند؛ قطعا تاکنون نام فشم را شنیده اند و از زیبایی های طبیعت در این منطقه به خوبی لذت وافری برده اند.

خرید ویلا در مناطق مختلف شمال

در صورتی که می خواهید زندگی در ویلا را به جای زندگی شهری و پر از سر و صدا ترجیح دهید؛ شما قطعا با قیمت های متفاوتی رو به رو خواهید شد. در این بین قیمت هر یک از ویلاهایی که در مناطق شمالی کشور وجود دارند؛ ممکن است بر حسب شهر و عوامل دیگر با شهرهای دیگر متفاوت باشد و اختلاف فاحشی میان آن ها باشد. به این صورت که شما مثلا نمی توانید در شهرهایی مانند رامسر، نمک آبرود و… ویلای ارزان قیمت پیدا کنید. این در حالی است که اگر به دنبال خرید ویلای ارزان قیمت هستید؛ می توانید در شهرهایی به مانند نور و چمستان و… ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید. بنابراین انتخاب شهر می تواند یکی از مهمترین گزینه هایی باشد که در قیمت گذاری ویلا ها تأثیرگذار هستند. همین شناخت نسبی به شهرهای مختلف در شمال کشور شما را در انتخاب ویلای ارزان قیمت و گران قیمت یاری می کند. اما باید در نظر داشته باشید که تنها گزینه برای قیمت گذاری ویلاها به شمار نمی آید و به غیر از این فاکتور معمولا فاکتورهای بسیار زیاد دیگری هم وجود دارند که هر یک از آن ها خود می توانند دلیلی بر ارزان یا گران قیمت بودن ویلاها به شمار آیند.

مراقب برخی از قیمت ها باشید

هر چند که در بالا ذکر شد که در برخی از مناطق شمالی کشور و نیز در منطقه لواسان تهران می توان رو به خرید ویلا ارزان قیمت آورد. اما به طور کلی این خود بدان معنا و مفهوم نیست که با دیدن هر ویلای ارزان قیمتی فورا تصمیم به خرید آن ویلای مذکور گرفته و آن را برای سکونت خویش انتخاب کنیم. چرا که از قدیم الایام گفته اند هیچ ارزانی بی حکمت نیست. گاهی اوقات پیش می آید که برخی از ویلاهای ارزان قیمت در شمال کشور یا در منطقه لواسان تهران وجود دارد ولی این نوع از ویلاها فاقد هر گونه امکانات اولیه هستند و در کنار آن ممکن است سند ویلای مذکور مشکل داشته باشد و یا از نظر امنیتی نتوان به ویلای مورد نظر اطمینان حاصل نمود. پس باید با چشمی باز رو به خرید ویلا ارزان قیمت آورد و تمامی جوانب را در این خصوص سنجید.

 

دیدگاهتان را بنویسید