تلفن : 09124477126
موقعیت
سال ساخت
اندازه گاراژ
اندازه زمین
امکانات
قیمت

فروش ویلا در فشم

آشنایی با شرایط فروش ویلا در فشم

طبق آمار سال های گذشته می توان به این موضوع اشاره کرد که هرساله میزان فروش ویلا در فشم افزایش پیدا میکند و طرفداران خرید خانه  هایی ویلایی در اطراف تهران به خصوص در منطقه ی فشم بسیار بالا است.

بهرحال باید به این نکته توجه داشت که منطقه فشم یکی از جذابترین و خوش آب وهواترین مناطق ییلاقی به حساب می آید که به دلیل فاصله ی بسیار کمی که این شهر با پایتخت کشورمان یعنی تهران دارد،روزهای تعطیل بسیاری از افراد ترجیح میدهند به این منطقه سفر کنند تا بتوانند به موقع و به سرعت پس از اتمام تعطیلات به تهران برگردند و در ترافیک های بسیار طولانی جاده های دیگر،دچار سختی نشوند و وقتشان از دست نرود.

همه موارد ذکر شده به علاوه ی جاذبه های طبیعی و امکانات رفاهی و تفریحی بالای این منطقه بسیاری از افراد حتی از دیگر استان های کشور را به خود جذب کرده است و فروش ویلا در فشم بسیار زیاد انجام میشود.

در نظر داشته باشید که بالا بودن میانگین فروش ویلا در فشم و فراوان بودن ویلاها و موارد برای فروش نباید باعث شود که شما بدون در نظر گرفتن معیارها و ملاک هایی استاندارد برای خرید ویلا،سریع و عجولانه دست به انتخاب بزنید.

 

دلایل اصلی بالا بودن میزان فروش ویلا در فشم

امروزه کیفیت زندگی انسان و سلامت روح و روان او در حجم زیادی از دغدغه و مشکلات مالی گم شده است و مسائلی از قبیل آلودگی و دود و ترافیک در تهران باعث شده است تا سلامت خانواده ها به خطر بیفتد،در چنین اوضاع و احوالی بسیاری از افراد تصمیم میگیرند تا برای خرید ویلا اطراف تهران اقدام کنند.در سال های اخیر فروش ویلا در فشم بسیار رونق داشته است این مورد تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ویلا اطراف تهران شده است.

این منطقه ی سرسبز و زیبا به دلیل قرارگیری در میان رشته کوه البرز،در بیشتر ایام سال دارای آب و هوایی خنک و دلچسب است و به دلیل انکه از زمان  های قدیم جز ییلاقات تهران محسوب میشد،تعداد بسیار زیادی از امکانات تفریحی مانند رستوران ها قهوه خانه ها در میان طبیعت دلچسب تعبیه شد.

به دلیل وجود مناطق گردشگری بسیار زیاد در این منطقه متقابل ویلا سای و فروش ویلا در فشم نیز افزایش یافت و بسیاری از افرادی که ساکن تهران و یا شهرای اطراف آن هستند ترجیح میدهند تا به جای اجاره ویلا در این ناحیه،اقدام به خرید ویلا کنند.چرا که این منطقه به شهر تهران بسیار نزدیک است و در ایام تعطیل میتوانند به همراه خانواده مکررا برای تفریح به آنجا بیایند.

برخی از روستاها و مناطق گردشگری که فروش ویلا در فشم را با موفقیت چشمگیری مواجه کرده است به ترتیب زیر میباشد :

  1. ایگل
  2. باغگل
  3.  آهار
  4. شکرآب در مسیر بعد از اوشان
  5.  میگون
  6. روستاهای امامه
  7. روستای روته
  8. 8.روستای زایگان (زاگون)
  9. 9.روستا لالان (شمیرانات)
  10. 10.روستا آبنیک (اونک)
  11. 11.گرمابدر
  12. 12.دشت لار

 

بهترین زمان برای خرید و فروش ویلا در فشم

همان طور که میدانید خرید و فروش ویلا و افزایش و کاهش  فروش آن با توجه به فصل و منطقه جغرافیایی که ویلا در ان قرار گرفته است متفاوت می باشد.فروش ویلا در فشم نیز همچون مناطق دیگر از این قاعده پیروی میکند و میتوان به جرات گفت که فروش ویلا در فشم در فصولی مانند بهار و تابستان بسیار رونق بیشتری نسبت به دگر روزهای سال دارد.

همانطور که اشاره کدوم منطقه ی فشم در میان رشته کوههای البرز قرار دارد که همین موضوع باعث میشود تا در فصول سرد سال آب و هوای این منطقه بسیار سرد باشد و موقعیت مناسب برای سفر با خانواده فراهم نشود،بنابراین بهترین گزینه و موقعیت برای خرید و فروش ویلا در فشم،فصل بهار و تابستان می باشد.

ابته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که ما در مورد اکثریت مردم صحبت کردیم و میانگین اکثریت را برای خرید و فروش ویلا در فشم در نظر گرفتیم،پس حالت نوبت آن است که در مورد گروه دیگری از مردم صحبت کنیم که خرید و فروش ویلا در فشم را در فصل زمستان انجام میدهند.این گروه از افراد بیشتر کسانی میباشند که ورزش های زمستانی مانند اسکی و سورتمه سواری علاقه دارند و طبیعت زیبای سرد و برفی منطقه ی فشم در فصول سرد سال برایشان جذابیت ویژه ای دارد.

توجه داشته باشید که به دلیل وجود آب و هوای زیبای کوهستانی و باغ هایی سرشار از میوه و یک طبیعت ناب و منحصر بفرد در مناطق مختلف در این منطقه، فروش ویلا در فشم بیشتر از دیگر نقاط و مناطق گردشگری اطراف تهران رونق دارد.

 

در خرید و فروش ویلا در فشم دقت کنید!

در نتیجه و به عنوان کلام آخر میتوان گفت که با وجود بالا بودن میزان فروش ویلا در فشم باید برای خرید و معامله کردن ویلا در این منطقه بیشتر از دیگر مناطقی که خرید و فروش ویلا در آنجا کمتر است دقت کرد؛زیرا کلاهبرداران در مناطقی که فروش ویلا در آنجا بیشتر است بهتر میتوانند به سودجویی و اهداف نادرست خود برسند.

بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم که برای هرگونه اقدامی در رابطه با خرید و فروش ویلا در فشم،وقت بگذارید و به خوبی در مورد ویلایی که در نظر گرفته اید قبل از هرگونه معامله ای تحقیق کنید تا بعد ها هنگامی که خودت قصد فروش ویلا در فشم داشتید دچار مشکل نشوید،چراکه اگر ویلای شما دارای مسائلی همچون مشکل در سند باشد با سختی بسیار زیادی برای فروش ان مواجه خواهید شد.

منطقه ی فشم به طور تقریبی در شمال شرق شهر تهران قرار گرفته است و برای رسیدن به این منطقه کافیست به بزرگراه شهید بابایی رفته و با گذر کردن از شهرک امید و لشکرک،خودتان را به لواسان برسانید و سپس وارد منطقه فشم شوید و از طبیعت و آب و هوای آن نهایت لذت را ببرید و در مناطق سرسبز آن به گشت و گذار بپردازید.

خرید و فروش ویلا در فشم به عنوان یکی از بهترین راه های کسب درآمد جمع آوری سرمایه برای افراد ساکن تهران و شهرستان های اطراف ان،انتخابی بسیار هوشمندانه است و نیاز به سرمایه ی بسیار بالایی دارد و همه افراد میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید