تلفن : 09124477126
موقعیت
سال ساخت
اندازه گاراژ
اندازه زمین
امکانات
قیمت

خرید ویلا اطراف تهران

با پیشرفت علم و افزایش روزافزون جمعیت،تمایل بیشتر مردم برای زندگی و کسب و کار در شهرهای بزرگی همچون تهران باعث شده است تا آلودگی صوتی و محیط در چنین شهرهایی به اوج خود برسد.در چنین شرایطی بیشتر مردم که تا حدودی از تمکن مالی برخوردار هستند تصمیم به خرید ویلا اطراف تهران میگیرند تا علاوه بر لذت بردن از هوای تمیز و طبیعت سرسبز،به تهران نیز نزدیک باشند تا در کوتاهترین زمان بتوانند در روزهای تعطیل و در اوقات فراغت خود به ویلای خود سر بزنند.

از طرفی دیگر خرید ویلا در لواسان و اطراف تهران برای کسانی که در خانواده خود با سالمندان یا کودکان زندگی میکنند به یک لازمه ی مهم تبدیل شده است و بیشتر افراد با بدست اوردن مقداری اندکی سرمایه تصمیم به خرید ویلا اطراف تهران میگیرد. برای خرید ویلا در اطراف تهران می توان بدون تحقیق بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی مختلف روستاهای اطراف تهران دست به انتخاب زد،چرا که ممکن است در نهایت ویلایی را خریداری کرد که مطابق با میل و خواسته شما نباشد.

با پیشرفت تکنولوژی امکانات ویلاها و خانه ها نیز بالاتر رفته است،به خصوص در مناطقی که نزدیک به تهران میباشد و برای کسانی که قصد خرید ویلا اطراف تهران دارند،می توان ساختمان هایی با بهترین و مدرن ترین امکانات را معرفی کرد تا از هیچ لحاظی دچار مشکل نشوند.

مزایای خرید ویلا اطراف تهران

شهریار،لواسان،ملارد… میتوانند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ویلا اطراف تهران باشند.وجود ویلاها و باغ های زیبا در این منطقه باعث شده است تا بسیاری از افراد حتی تصمیم به زندگی در این نواحی را بگیرند. جالب است بدانید که حدود بیست درصد از افرادی که برای خرید ویلا اطراف تهران به این نواحی مراجعه میکنند با هدف زندگی دائم و استفاده از طبیعت و دسترسی آسان به پایتخت برای رسیدگی به امور روزمره شان به این منطقه رجوع میکنند.

همین موضوع نیز باعث شده است تا در سال های اخیر شاهد ساخته شدن ویلاهای لاکچری لواسان و حتی ویلاهای شهرکی و لوکس در دیگر مناطق اطراف تهران باشیم. هر روزه به تعداد ویلاهایی که در شهریار ساخته می شود اضافه میشود و متقابلا تعداد  افرادی که تصمیم به خرید ویلا اطراف تهران میگیرند هم روز به روز بیشتر میشود.

برخی از امکاناتی که با خرید ویلا اطراف تهران در اختیار شما قرار می گیرد به شرح زیر میباشد :

  1. استخر های روباز و سرپوشیده
  2. وجود الاچیق هایی زیبا در بهترین قسنت باغ ویلا برای دورهمی های خانوادگی
  3. زمین های بازی و اتاق های دیجیتالی
  4. وجود یک نگهبان در اتاق نگهبانی برای مواقعی که در ویلا حضور ندارید.
  5. محوطه سازی و معماری خارجی زیبا و حرفه ای
  6. وجود درختان میوه،چمن کاری،گل آرایی، و نورپردازی های فوق العاده

ویلا های لوکس برای خرید ویلا اطراف تهران

کسانی که برایشان شیک بودن بسیار مهم است و به لوکس بودن خرید ویلا اطراف تهران توجه میکنند باید در نظر داشته باشند که این نوع از ویلاها دارا فاکتور های فراوانی مانند: استخر،آلاچیق،دزدگیر،دوربین ،آشپزخانه های مجهز و لوکس ، اتاق خواب های مستر و….می باشد که نیاز به رسیدگی فراوانی دارند و میتوان آنها را رها کرد،چرا که در این حالت تمام هزینه هایی که کرده اند از بین خواهد رفت و به مرور زمان این امکانات دچار استهلاک و نابودی خواهند شد.

بیشتر کسانی که برای خرید ویلا اطراف تهران به این مناطق مراجعه میکنند انتظار دارند تا امکانات بسیار زیادی در اختیار آنان قرار گیرد و هوشمند بودن امکانات نیز یکی از فاکتور های مورد نظرشان است.در این حالت می توان چنین باغ ویلایی با این امکانات را به آنان معرفی کرد اما باید سرمایه مناسب و نسبتا بیشتری را برای استفاده از این امکانات کنار بگذارند.

از طرفی دیگر برای این دسته از افراد وجود محوطه سازی و معماری خارجی و داخلی نیز اهمیت بالایی دارد که در این حالت بهتر است برای مواقعی که خودشان نیز حضور دارند باغبان و نگهبانی را در نظر بگیرند تا به ویلا و محیط اطراف آن رسیدگی کنند.

شاید در ظاهر با خود فکر نید بهتر است به جای آنکه سرمایه تان را برای خرید ویلا لوکس صرف کنید در بورس یا بانک و..به سرمایه گذاری بپردازید،اما این نکته را در نظر داشته باشید که خرید ویلا اطراف تهران این امکان را به شما میدهد تا در هر موقع از ایام سال که دلتان بخواهد برای گردش و مهمانی های بزرگی که شاید نیاز به هزینه ی بالا برای اجاره مکان دارند به ویلای خودتان مراجعه کنید،بدون آنکه کوچکترین هزینه ای بپردازد یا از لحاظ اجره محیط نگرانی داشته باشید.

از طرفی دیگر با بررسی آمار سالهای گذشته و با مشورت با افراد مطلع و با تجربه به خوبی به این نتیجه خواهید رسید که خرید ویلا اطراف تهران یکی از بی دغدغه ترین و بدون ریسک ترین روش سرمایه گذاری میباشد که هیچگونه ضرری در آن متوجه شما نیست و هر موقع که بخواهید میتوانید آن را با قیمتی بسیار بالاتر از آنچه خریداری کرده اید،به فروش برسانید.

نکاتی در مورد خرید ویلا اطراف تهران

  1. اگر با تصمیم قطعی برای خرید ویلا اطراف تهران به این مناطق رجوع می کنید،حتما توجه نمایید که سند ویلای انتخابی شما شش دانگ باشد و به صورت رسمی و قانونی مراحل ثبتش طی شده باشد.
  2. دلالان در تمامی تجارت ها و معاملات حضور دارند و شاهد آن هستیم که  در رابطه با خرید ویلا اطراف تهران نیز حضور زنان پررنگ تر است.شما باید در هنگام خرید ویلا اطراف تهران به شدت هوشیار باشید تا تبلیغات دروغین و وسوسه کننده این افراد را باور نکنید،چرا که ممکن است بعدها دچار مشکلاتی شوید که دگر می توانید به راحتی انان راحل کنیدو متحمل خسارات زیادی شوید.
  3. سعی کنید تا حد ممکن از خرید ویلا اطراف تهران به صورت قولنامه ای بپرهیزید که در این شرایط شما در آینده با چالش های زیادی برا معامله ملکتان روبرو خواهید شد و فروش آن راحت نخواهد بود.
  4. همانطور که میدانید تعداد مسافران در فصل های بهار و تابستان بسیار افزایش پیدا میکند و در چنین شرایطی بسیاری نیز تصمیم به خرید ویلا اطراف تهران میگیرند،شما میتوانید بسیار هوشمندانه عمل کنید و ملک مورد نظرتان را با قیمتی بسیار پایین تر و معقولانه تر در فصل پاییز و زمستان که خواهان خرید ویلا اطراف تهران بسیار کمتر است،معامله کنید.بنابراین به عنوان یک قاعده کلی باید گفت که فصل های مختلف سال نیز در تعیین قیمت ویلاها بسیار تاثیر گذار است و باید به آن دقت کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید