تلفن : 09124477126
موقعیت
سال ساخت
اندازه گاراژ
اندازه زمین
امکانات
قیمت

خرید ویلا در باستی هیلز لواسان

احتمالا نام باستی هلیز را شنیده باشید و بدانید که این شهرک در کجاست و چه ویژگی هایی دارد. شهرک باستی هیلز در شمال غربی شهر لواسان واقع شده است. شهرکی کوچک در ارتفاع حدود 200 متر بالاتر از شهر لواسان. این شهرک احتمالا لاکچری و گران ترین شهرک ایران باشد که البته امکانات و ویژگی های خاصی نیز دارد که هیچ جای ایران نمی توان آن را پیدا کرد. از رو می توان گفت که خرید ویلا در لواسان می تواند بسیار جذاب باشد.

دور این شهرک توسط یک دیوارکشی از منطقه شهری جدا شده است و سردری برای ورود به این شهرک تعبیه شده است که از ورود افراد عادی به شهرک جلوگیری می کنند. البته گویا از سال 98 طی اعتراض قوه قضائیه این سر و منع ورود افراد عادی برداشته شد.

اما سوال اینجاست که مگر چه خانه ها و چه محل هایی در این شهرک وجود دارد که از ورود افراد معمولی به آن جلوگیری می شود؟ پاسخ ساده است. این شهرک یک شهرک خصوصی است که تنها چیزی نزدیک به 40 ویلا در آن وجود دارد. بنابراین صاحبان این خانه تنها دوست دارند خودشان باشند و خودشان. این یکی از مهمترین دلایل اقبال برای خرید ویلا در باستی هیلز لواسان می باشد. هر چیزی که تعدادش کم باشد، مسلما خواهان بیشتری نیز خواهد داشت.

اما بجز این تعداد کم جمعیت این شهرک خود به خود به آن سکوت و آرامشی هدیه داده است که در کمتر جایی در کره زمین می توان مثالی برای آن پیدا کرد. در همین ابتدا می توانیم حدس بزنیم که قیمت خرید ویلا در باستی هیلز لواسان به شکل نجومی خواهد بود. با این حال بهتر است قبل از رفتن سراغ این قیمت ها و تعجب کردن از آن، کمی از امکانات وصف ناپذیر این شهرک بگوییم. شاید بتوان گفت خرید ویلا در باستی هیلز لواسان، به منزله خرید آرامش، امکانات و امنیت و راحتی در حد اکثر ترین حالت ممکن آن است.

خرید ویلا در باستی هیلز لواسان  و امکانات آن

فرض کنید صبح که از خواب بیدار می شوید و در تخت خواب خود قرار دارید با زدن چند دکمه پرده خودکار را باز می کنید و کل شهر لواسان، کوه و دمن آن را زیر پای خود می بینید. کافی است چند قدم بردارید و به تراس مستر اتاق خود بروید. سد لتیان می تواند چیزی شبیه به دید دریا را برای شما ایجاد کند. چقدر خرید ویلا در باستی هیلز لواسان می تواند جذاب باشد.

تمام خانه های این شهرک بدون استثنا دارای سونا، جکوزی و استخر روباز و پوشیده می باشند. این خانه ها یا بهتر بگوییم این قصر ها تقریبا نیاز هر انسانی را به دنیای بیرون قطع می کنند. شما فضای سبز کافی در اطراف خود دارید و هر امکانی دیگر برای یک زندگی کاملا آرام و بدون دغدغه را خواهید داشت.

کل مساحت این شهرک چیزی حدود 13 هکتار می باشد که بین 50 زمین 2 هزار و 2 و 500 متری تقسیم شده است. از این رو کمترین زیربنا برای این خانه ها 2000 متر می باشد. از این مقدار چیزی حدود 500 متر معمولا نصیب حیاط می باشد و مبقی صرف خود خانه می شود.

خرید ویلا در باستی هیلز لواسان یعنی به نوعی خرید یک ویو و منظره 360 درجه ابدی بدون هیچ مانعی. هر خانه در این شهرک حداقل 4 یا 3 اتاق دارد که هر کدام معمولا دارای یک تراس هستند. از این رو معمولا این خانه ها سوبلکس می باشند.

جذابیت های خرید ویلا در باستی هیلز لواسان آنچنان زیاد است که تنها زندگی در این خانه هاست که می تواند این جذابیت را توصیف کند. از نظر خرید آذوقه و مایحتاج نیز چندان سختی وجود ندارد. یک شعبه از شهروند در بلوار منتهی به این شهرک وجود دارد که می توان با پای پیاده نیز سراغ آن رفت.

نام این شهرک برگرفته از همین بلوار ( باستی ) می باشد. البته این نام بی شباهت به یکی از شهرک های لاکچری در کشور آمریکا نیست.

 

خرید ویلا در باستی هیلز لواسان از قیمت تا موانع قانونی

خرید ویلا در باستی هیلز لواسان همیشه در کنار اسم قانون بوده است. چند سالی است که صحبت از غیر قانونی بودن این مکان و تصرف هایی است که صورت گرفته است. اما تنها صحبت و آن هم هر از چند گاهی برای آرام نگه داشتن جو عمومی است. باور کنید چیزی بیشتر از این اتفاق نمی افتد.

در مورد خرید ویلا در باستی هیلز لواسان، چندی پیش شکایتی از سمت سازمان منابع طبیعی به دیوان عالی اداری شده بوده که نتیجه آن به ضرر این سازمان بوده است.

چندی پیش نیز یکی از مسئولان قوه قضایی گفته بود که به هیچ وجه دنبال تخریب این ملک ها نیستیم و تنها می خواهیم عوارض دولتی به طور کامل پرداخت شود.

از این رو این موارد احتمالا تاثیر چندانی در خرید ویلا در باستی هیلز لواسان نخواهد داشت. از این رو باید نگران مسئله مهم دیگری در خرید ویلا در باستی هیلز لواسان بود.

قیمت زمین در این منطقه چیزی حدود 20 تا 30 میلیارد تومن است. حال این قیمت بدون توجه به ساخت ویلا می باشد. قیمت خرید ویلا در باستی هیلز لواسان ممکن است حداقلی داشته باشد اما هیچ حداکثری ندارد و حتی در این اواخر قیمتی حدود 150 میلیارد تومن برای یکی از لاکچری ترین خانه های این شهرک در نظر گرفته شده بود.

کمترین قیمتی که در این سال ها برای خرید ویلا در باستی هیلز لواسان گفته شده چیزی حدود 30 میلیارد بوده است. از این رو می توان گفت که از نظر قیمتی یکی از گران ترین خانه ها را می توان در این شهرک پیدا کرد. این خود یکی از دلایل اصلی است که تعداد ساکنین این منطقه همچنان کم است و کم تر کسی جرات می کند حتی از سر در این شهرک عبور کند. به هر حال این اطلاعاتی بود که امیدوارم به دردتان بخورد و روزی شما هم در این منطقه دارای یک خانه شیک و لاکچری شوید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید