تلفن : 09124477126
موقعیت
سال ساخت
اندازه گاراژ
اندازه زمین
امکانات
قیمت

خرید ویلاهای لاکچری لواسان

لواسان یکی از زیباترین بخش های شهرستان شمیرانات در استان تهران محسوب میشود که در حقیقت دره ای ییلاقی میباشد و به دلیل خوش آب و هوا بودن این منطقه و طبیعت زیبایش بسیاری از افراد امروزه به دنبال خرید ویلا در لواسان می باشد و از زمان های گذشته این منطقه طرفداران بسیار زیادی داشت.

شهرت بیشتر این منطقه و بالا تر رفتن تعداد متقاضیان ویلاهای لاکچری لواسان به دلیل قرار گرفتن این ساختمان ها در دامنه های جنوبی البرز است،وجود چشم انداز هایی بکر و دست نخورده که از رودخانه لتیان و سد آن سرچشمه گرفته است،تعداد متقاضیان این منطقه را دوچندان کرده است.

از لحاظ جغرافیایی میتوان گفت که شهر لواسان حدودا در 11 کیلومتری شمال شرق استان تهران قرار گرفته است که همین موضوع و نزدیکی این منطقه خوش آب و هوا با پایتخت باعث شده است تا بیشتر ساکنان تهران این منطقه زیبا و خوش آب و هوا را برای گردش و تفریح انتخاب کنند.

لواسان علاوه بر داشتن مناطق زیبا و جاذبه های طبیعی وگردشگری دارای جاذبه های تاریخی بسیار زیادی،همچون موارد زیر نیز میباشد:

  1. تپه حصارک لواسان
  2. حمام محله ناران
  3. حمام محله سبو کوچک
  4. محوطه باستانی سر قبر تاج الدین
  5. تپه و عبارت باستانی میگل خانه و ……..

با خرید ویلاهای لاکچری لواسان در مناطقی نزدیک به این جاذبه های تاریخی از لحاظ اقتصادی نیز می توان گفت ارزش ملک شما با گذشت زمان نسبت با املاک دیگر چندین برابر خواهد شد،چرا که هرروز توجه به آثار تاریخی و گردشگری در کشور ما در حال افزایش است.

انواع ویلاهای لاکچری لواسان

یکی از مهمترین موضوعاتی که در هنگام بحث در مورد خرید ویلاهای لاکچری لواسان ممکن است با ان برخورد کنیم آن است که ویلای شهرکی و مستقل چه فرقی با یکدیگر دارند و بهتر است کدام یک را برای خرید انتخاب کنیم؟

در تعریف ویلاهای شهرکی میتوان گفت که به مجموعه ای از ویلاهای مختلف که در یک زمین بزرگ و با فاصله هایی معین در کنار یکدیگر احداث میوند،ویلاهای شهرکی گفته میشود که بسیاری از خریداران ویلاهای لاکچری لواسان نیز ممکن است با این نوع ویلاها روبرو شوند.

اما موضوع دیگری که در مورد خرید ویلا اطراف تهران مطرح می شود،بحث و بررسی ویلاهای مستقل در ناحیه ی لواسان میباشد،در تعریف ویلاهای مستقل می توان گفت که این نوع از ویلاها کاملا مستقل و به صورت منحصر بفرد در زمین های مستقلی ساخته می شوند،بیشتر خریداران ویلاهای لاکچری لواسان نیز ترجیح میدهند تا با خرید ویلای مستقل خواسته هایشان را برآورده کنند.

اگر شما جز آن دسته از افرادی می باشد که تصمیم به خرید ویلاهای لاکچری در لواسان را گرفته اید و نمی دانید کدام نوع آن را انتخاب کنید حتما به نکات زیر دقت کنید:

  1. به دلیل آنکه برای ساخت ویلاها شهرکی اصولا زمین های بزرگی مورد نیاز است تا در آن تعداد زیادی ویلا ساخته شود،اصولا این ویلاها در حومه ی شهر ساخته میشوند و از لحاظ دسترسی به مراکز اصلی مرکزی نزدیک نخواهید بود و این مسئله باعث ارزان تر بودن این ویلاها است.
  2. صولا کسی که قصد خرید ویلاهای لاکچری لواسان را دارد باید این موضوع را در نظر بگیرد یک ویلای لاکچری هزینه بردار خواهد بود و ویلاهای شهرکی بیشت برای کسانی مناسب است که به دنبال خرید ویلایی ارزان می گردند.
  3. اصولا یکی از خواسته های اصلی خریداران ویلاها لاکچری لواسان،داشتن حریم شخصی و خلوت بودن محیط اطرافشان میباشد که برآورده کردن این خواسته ها تنها در ویلاهای مستقل امکان پذیر است.
  4. بیشتر کسانی که به دنبال خرید ویلاهای لاکچری میباشند دوست دارند تا ویلیشان از هر لحاظ منحص بفرد باشد. در ویلاهای شهرکی اصولا این خواسته افراد برآورده نخواهد شد، چرا که در این نوع ویلاها بیشتر ساختمان ها شبیه به هم میباشد محیط و محوطه ی اطراف ساختمان ها نیز در یک اندازه میباشد.

معماری ویلاهای لاکچری لواسان

اصولا کسانی که برای خرید ویلاهای لاکچری لواسان به این منطقه مراجعه میکنند با سه نوع از معماری روبرو میشوند:

  1. ویلاهای  فلت (ویلاهای یک طبقه با دو یا سه خواب)
  2. دوبلکس (ویلاهای دو طبقه)
  3. تریپلکس (ویلاهای سه طبقه با سه تا شش خواب)

در مقایسه ی این نوع از ویلاها باید به این نکته دقت داشته باشی که هر یک از این ویلاها داری ویژگی های خاصی می باشد که به توجه به اهداف و خواسته هایتان از خرید ویلاهای لاکچری لواسان و با بررسی جوانب هر یک از آنها باید دست به انتخاب بزنید.

اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد نیست و کم جمعیت هستید مسلما ویلاهای فلت برای شما انتخاب بهتری خواهند بود چرا که در ویلاهای فلت فضای کافی برای خانواده های کم جمعیت وجود دارد.

اما اگر شما دارای خانواده ای پرجمعیت هستید و یا انک قصد دارید تا با خرید ویلاهای لاکچری لواسان بیشتر با دوستان و آشنایان به گردش و گشت و گذار بروید،ویلاهای دوبلکس و تریبلکس انتخاب مناسب تری برای شما خواهند بود.

در هنگام خرید ویلاهای لاکچری لواسان و انتخاب نوع ویلایتان حتما توجه داشته باشید که ویلاهای تریبلکس و دوبلکس دارای ارتفاع بیشتر و جذابیت بالاتری خواهند بود اما ممکن است گرمایش و سرمایش آنها کمی مشکل باشد.

کیفیت ساخت ویلاهای لاکچری لواسان

هنگامی که افراد برای خرید ویلاهای لاکچری لواسان دست به انتخاب میزنند،مسلما انتظار دارند که در مقابل هزینه ای که می پردازند ویلایی با کیفیت بالا داشته باشند.

شما باید در نظر داشته باشید که طراحی ویلاهای لاکچری لواسان با خانه های آپارتمانی متفاوت است و باید ویلای انتخابی شما معماری متناسب با محیط پربارش لواسان داشته باشد،به طوری که در طوانی مدتدچار مشکل نشوید و ساختمان خانه ویلایی تان دچار استهلاک زود هنگام نشود.

نقشه ویلا نیز جزء آن دسته از ویژگی های مهمی میباشد که باید در هنگام خرید حتما آن را در نظر گرفته را که ویلاهایی که دارای نقشه مهندسی پیشرفته تر و حرفه ای تر باشد ارزش ویلا نیز بالاتر خواهد بود.

ناگفته نماند که داشتن پایان کار نیز برای خرید ویلاهای لاکچری لواسان بسیار حائز اهمیت است چراکه داشتن پایان کار به معنای آن است که نظام مهندسی سازه به طور کامل ویلای شما را از لحاظ ایمنی و قانونی بودن بررسی و تایید کرده است.

بنابراین به عنوان یک قاعده کلی می توان گفت که در هنگام خرید ویلاهای لاکچری لواسان باید به تمامی جوانب مربوط به ساختمان توجه کرد و تنها ظاهر آن را نباید ملاک انتخاب قرارداد.

دیدگاهتان را بنویسید